Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Utställningsrapport........

Av Katarina Gustavsson - 12 mars 2011 18:01

Jackie har varit på utställning.

Domare Karin Sjöholm-Östlund.

Jackie blev BIR och BIG 3.

Meja BIM (Jackie's "lillasyster" pomeranian).

Grattis till en lyckad dag.

 
 
Ingen bild

Cinna

12 mars 2011 23:28

Hejsan !
Tack , min underbara uppfödare !!! Det är ju lika roligt för mig som för dig när det går bra för " våran " fine kille.....
Men Meja är en pomeranian.

Kramar från Cinna Jackie o Meja

Katarina Gustavsson

13 mars 2011 00:41

Förlåt, tänkte fel om lilltösen.
Bra att du rättar mig.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Gustavsson - 15 november 2011 13:42


Klart man passar på när solen skiner. Ännu trevligare när man får sällskap.     ...

Av Katarina Gustavsson - 14 november 2011 15:27

Kolla in vilka godingar!! Intresserad? Hör av er så berättar jag.      ...

Av Katarina Gustavsson - 30 juli 2011 13:43

   Vi fick besök från Huskvarna! Jackie med kompisar och matte,husse. Jätteroligt att ni ville komma. Vi ses i Askersund!       Meija,liten men naggande god. ...

Av Katarina Gustavsson - 18 juli 2011 19:31

    Träffade en mycket trevlig schäfertös. Gissa heter hon, fem månader gammal.   ...

Av Katarina Gustavsson - 1 juli 2011 12:17

                      Nästan som i himmelriket med alla goa valpar omkring sig. Se och njut, sugen? collievalpar finns kvar att tinga hos kennel Craving's. Jack Russelvalparna redan sålda. ...

Ovido - Quiz & Flashcards