Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Katarina Gustavsson - 2 juli 2010 22:59

Chagall, Comhart,s Blue Wizard som flyttat till matte

Carina i Eskilstuna.

 

  

Av Katarina Gustavsson - 2 juli 2010 18:40

Fick bilder på Heidi, Comhart,s Black Wish som

flyttat till matte There'se i Lidingö.

 

    

Av Katarina Gustavsson - 2 juli 2010 14:02

Jaha. här sitter jag med en liten lånelap........

helt oduglig.....

Två datorcraschar på lika många veckor......inte roligt.

Nu när vi har valpar och vill visa hur fína de är,

några har flyttat men det finns fortfarande blått och

trefärgat kvar.

Jag kan gå in ett par gånger om dagen och kolla mail,

ungefär vad jag orkar med detta lilla elände.

Snälla ni gläd mig skicka några rader, jag börjar känna

mig isolerad även om jag har ett gäng godingar att krama.

Varma!! hälsningar

Katarina

Ovido - Quiz & Flashcards